Jak kupować

Drogi kliencie!

Poniżej przedstawiliśmy w skróconej wersji

instrukcję składania zamówień w Naszym sklepie.

 

POSZUKIWANIA:

- interesujący model zegarka znajdziesz, wybierając grupę zegarków z listy po lewej stronie - podział wg producentów lub przeznaczenia (Dla Niej, Dla Niego i Dla Dziecka)

 

 

- możesz skorzystać również z zaawansowanej wyszukiwarki, która umożliwia wyszukanie modelu wg ceny, daty dodania, kategorii, producenta lub cech zegarka.

 

- aby obejrzeć konkretny model należy na liście produktów kliknąć na odpowiednie zdjęcie lub nazwę zegarka.

 

PORÓWNANIE:

 

- często istnieje kilka modeli spełniających Wasze kryteria, dlatego wyszliśmy na przeciw niezdecydowanym klientom i umożliwiliśmy jednoczesne porównanie właściwości wybranych zegarków. Aby dodać do porównania konkretny zegarek, należy na jego karcie wybrać opcję dodaj do porównania. Po prawej stronie pojawi się okienko porównywarki z opcją "Prównaj produkty", otwierając je otrzymujecie zestawienie cech interesujących modeli zegarków;

- jeśli potrzebujecie więcej czasu na podjęcie decyzji o zakupie, istnieje rownież możliwość zapamiętania wybranych modeli w naszym sklepie - po zalogowaniu, system pamięta "obserwowane produkty" jeszcze przez 24 godziny;

 

ZAKUP:

 

- jeśli zdecydujesz się na zakup zegarka, naciśnij przycisk "Dodaj do koszyka", na górze strony pojawi się informacja o kwocie zakupu i ilości towarów, możesz wtedy dalej robić zakupy lub przejść do koszyka zamówień, a jeśli jesteś zarejestrowany, możesz powrócić do zakupów nawet za kilka dni, a zawartość koszyka nadal pozostanie nie zmieniona;

 

- aby zrealizować zamówienie wybierz opcję "Kupuję", znajdującą się koło koszyka, a dalej postępuj wg instrukcji,

- podaj dane zamawiającego i adres dostawy, chyba że jest taki sam jak zamawiającego - wtedy odznacz odpowiednie pole;
Jeśli chcesz otrzymać fakturę odznacz pole "Firma" i podaj dane do faktury, a jeśli paczkę ma odebrać konkretna osoba 
w firmie, podaj ją w informacji o adresie dostawy.


 

Jeżeli urząd pocztowy znajduje się w innym mieście niż miejscowość dostawy w polu "ulica" wpisz miejscowość i nazwę ulicy, na którą ma być dostarczona paczka, a w polu "Miasto" podaj miasto odpowiednie dla urzędu pocztowego


- wybierz opcje dostawy i formę płatności, a następnie potwierdź wszystkie podane informacje;

 

 

 

Wybór formy płatności jako przedpłata i zaznaczenie opcji "Zapłacę później" NIE OZNACZA, że przesyłką będzie do zapłaty przy odbiorze przesyłki - służy do tego forma płatności Płatność przy odbiorze.

 

- możesz dokonać zakupu nie rejestrując się w sklepie, jednak tracisz wtedy szanse na zdobycie cennych punktów w programie lojalnościowym;

 

- po złożeniu zamówienia otrzymasz maila na podany przez Ciebie adres z prośbą o potwierdzenie złożonego zamówienia. Im szybciej je potwierdzisz, tym szybciej transakcja będzie realizowana! Szczególnie ważne jest potwierdzenie wysyłek za pobraniem, bez tego nie wyślemy zegarka do Ciebie.

 

Opcja "Proszę o wystawienie faktury VAT" ma sens tylko wtedy, gdy w formularzu "dane zamawiającego" podałeś dane firmy do faktury wraz z nr NIP. Bez tych informacji wystawimy paragon fiskalny.

 

Jeżeli wcześniej zamówienie było założone bez logowania, zapytamy jeszcze w ostatnim kroku czy chcesz założyć konto w naszym sklepie, czy wolisz dokonać zakupu bez logowania. Dopiero po tym kroku zamówienie wpłynie do systemu.

 

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel